Post by rentinghipbenel on Feb 19, 2022 16:32:55 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ DRAGON VILLAGE -city sim mania ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ DRAGON VILLAGE -city sim mania IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mer allt ▞▞▞
▞▞▞ DRAGON VILLAGE -city sim mania 2022 version ▞▞▞
Om vi kan fånga dem som pokemons kommer jag att älska. Men nu gillar jag det bara
Dragon Mania Legends. ... Dragon Village 2 för Android · Dragon Village 2 · Dragon Sim Online för Android.
i biggining är det roligt, men nu så tråkigt inte si utmaning
Så så svårt att få ädelstenar men jag får ett gratis ägg i card dragon water jag ger tre stjärnor om svårt att få ädelstenar men du tittar bara på video
DRAGON VILLAGE -city sim mania Simulazione gvkd
Spelstilen är mycket bättre än de flesta drakspel men hybriderna är för tråkiga
Spelet är roligt. Du kan föda upp och slåss mot drakar men jag vill att byggnaderna på marknaden lägger till vägar och jag vill att de ska lägga till information om drakarna.⭐⭐⭐
Jag gillar inte det här spelet för om jag kontrollerar attackerna är det väldigt bra, snälla gör spelet som jag sa
Bra 🙄🤔 . Kan du byta attacksystem
Kraschar för ofta
Detta spel super men dragon utveckla 50 ädelstenar
Den gamla idén med att utveckla drakar efter mat var mer bra än ny
Jag hatar att säga, men jag älskar den gamla versionen av det här spelet, det är lite som en kopia från idle heroes och dragon city.
Bbbn
Jag brukade spela det här med mina vänner 3 år tidigare och det var så roligt. Bara att tänka på att börja igen gör mig upphetsad
Det här spelet är fantastiskt men vi kan bara höja nivån dragon 50 old dragon village är mycket bra
Jag brukade gilla det här spelet, det var min barndom men nu är det mycket värre än det brukade vara Du kan inte spela och njuta av det som du kunde längre
Pärlor för drakar nu? Dafuq? Det här spelet brukade vara trevligt för länge sedan jag ville spela det för drakarnas konst och nu kan jag inte ens spela det. Vill du ha en drake? Köp den med ädelstenar. Vill du se det vuxna konstverket av en drake? Utveckla det med ädelstenar. Detta brukade vara ett spel jag skulle spendera pengar på, men eftersom det förändrades tror jag att jag inte får behålla mina pengar tack.
åh det här är ett fantastiskt spel eftersom jag lär mig den här djurdraken och det är min framtid att vara glad för det här spelet" " 'det här spelet är galet det här är fantastiskt solbränna* i*a *0!.
DRAGON VILLAGE -city sim mania شبیهسازی ray
Ospelbar på grund av konstant krasch. Avinstallerad.
Det är också supersnyggt och jag gillar spelet också jag hoppas att det har många snabbare recensioner så måste kolla snart men det är trevligt
Det här spelet har för många påtvingade annonser.
Super Mechs Toiminta akdw
Det behöver ädelstenar för att låsa upp andra drakar men du får bara minst över 100 ädelstenar i början men det är inte bra
DRAGON VILLAGE -city sim mania Simuliaciniai swd
Jag gillar dese spelet men deses log
Ok
Det här spelet är bra men problemet är att kläckningsträdets kapacitet bara är 3 så var ska man lägga andra ägg. En annan sak är att man ska köpa en ny ö eller ta bort träd och stenar men det finns ingen möjlighet att köpa en ny ö. För många tillägg
Den här nya uppdateringen suger! Förr kunde du faktiskt slåss i en strid och nu är det automatiskt. Förr betalade du allt med mynt och nu betalar du allt med ädelstenar. De måste ta tillbaka den gamla.
Det suger jag har haft spelet ägs varje drake och sedan tappar appen inget sätt att spara det som har hänt 3 gånger jag gör inte allt det där jobbet igen
Behöver mycket arbete spela långsamt och du fick klicka för att många gånger få det att göra saker
DRAGON VILLAGE -city sim mania Simulacijske igre arxt
Den tidigare versionen var fantastisk Men den här versionen är så mycket dålig
Jag betygsätter detta femstjärniga becoz, jag älskar det här spelet, det är väldigt beroendeframkallande och jag föreslår att snälla släpp ut fler på marknaden, byggnader och fler drakar tack.
Coolt spel men snälla kan du manliga strider inte automatiska jag hatar det och snälla fixa battle 140 det har ett fel tack
God dag god morgon bra spel
Behöver pärla för att utvecklas och behöver utvecklas för att föröka sig... jag säger att det verkligen är ett spel för pengar och grafiken suger...
Spelning
Jag spenderade mina riktiga pengar och fick inte vad jag betalade för
Ladda ner Dragon Village 2 för Android - Anderbot
HELT EPISKT! Drakarna är riktigt häftiga och du kan få gratis sådana, för att. Bra grafik och musik. Jag har inga problem med det.
gillade det inte riktigt det är tråkigt inte så kul (no offense)
Nästan varje tillägg måste jag logga ut och tillbaka in eftersom de inte har någon utgång.
Det var så fantastiskt, det är lätt att spela när det finns internetanslutning, du kan enkelt få ädelstenar från att titta på annonser.
detta är ett bra spel, drakarna är också väldigt coola men det finns några buggar, vänligen fixa det
Den gamla versionen är väldigt bra nu jag hatar det här spelet för att köpa en drake vi behöver en pärla 😠😠
Det här spelet hjälper mig att komma ur min stress, men problemet är att jag inte kan installera den här appen just nu, sista gången jag installerade den här appen var så bra, men nu fick jag inte av det jag förväntade mig, snälla hjälp mig för detta tack...
Förr var det här spelet bäst men nu hatar jag det här spelet